Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# Going To Pulau Kapas.....
Thursday, February 17, 2011 / permalink
akhirnya hari yang aku tunggu2 telah pun tiba...
jap lg kurg dari 4jam aku akan bertolak ke pulau kapas..
sangat seronok..beg da siap packing..
lappy muchuk nie aku mesti bawak lah..

hehehe percutian kali nie adelah untuk 4hari 2mlm..
kitorang rase happy sangat
sb ape??
sb kos kitorg nie byk bawak kitorg keluar dari poli nie..
tapi pade yang xpnh tau kos kitorg nie cm ne 
must be akan cakap yang kitorg nye kos senang kan..
padahal terlalu banyak yang kitorg kna blajar n mengingat..
tnsion mmg tnsion la..terlalu tnsion,,.

okla aku ase xtaw nak tulis ape da..now aku nak g mandi n bersiap..
sb jap g nak p bank dulu..
nak watpe..CUCUK DUIT la ape lagi...
hehehehehe...
xkan nk g bli makanan kot..

Lupe lak..to sesape yang rase dah buang aku dari hidup dye
asenye xperlu la kot nak call aku..
aku nie xde sape pada ko..
aty aku selama nie diwat cm barang mainan kan..
so mmg xlyak agaknye aku ngn ko..
ko g la kat awek baru ko tu

I have my own life now..
aku xperlu orang yang sering wat aku..
seperti aku xde perasaan 
n seperti binatang...
understood!!

Myspace Words - http://www.glitterwordslive.com