Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# new story of my life
Wednesday, February 23, 2011 / permalink
hurm ape da jd ngn life aq nie...
hurm pasal my relationship ngn si dia tu...
hurm evrything is over..
that's why my blog also dah xde gambar ngn dye..
hurm sangat sedey..
jauh disudut hati aku..
aku masih syg dye
terlalu sayang..
tapi mayb bukan jodoh kami.
kalau ade jodoh putus cam ne pn akan bertaut kembali..
aku redha ngn ape yang berlaku..
n now life aku hanya penuh ngn study..
now gak aku da mule membz kan diri dalam sukan
now aku in training dalam sukan kayak..
insya allah ahad nie kitorg sume akan g pertandingan kat unisel
sangat tak sabar..hehehehe :))
k la nak g rehat..ptg nie kul 2.30 ade kelas..
pastu kul 5-7 ade training kayak..
hehehehe sangat best.....
bak kate abg aku..smart r...!!!
Myspace Words - http://www.glitterwordslive.com