Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# Kerinduan.. :'(
Friday, March 4, 2011 / permalink
Huhu rindu sangat kat my belog nie..
lame da x update...
bukan xmau update tapi lappy ku perlu perkhidmatan pakar..huhu
now aku guna lappy toshiba..yeeba2
bukan aku punye la..
my kazen yang punya..
pinjam kejap..
hehehe so sempat la aku mengupdate belog cyg aku nie
hehehe rindu sangat kat my belog..
aku rase resah je bile xdapat nak update my cayang nie..
now aku da tak taw nak cakap ape
hati aku sedih
hati aku merana
aku rindukan dia..
tapi tak mungkin dia akan datang kepada ku lagi..
aku doakan kaw bahagia disisi insan yang kau sayang
dan kau cintai..
izinkan aku menyimpan kenangan yang telah kita lalui bersama
simpanlah segala kenangan sebagai kenangan terindah dalam hidupmu.
akan ku pergi jauh dari hidupmu sayang..
...SELAMAT TINGGAL...

Myspace Words - http://www.glitterwordslive.com


Myspace Words - http://www.glitterwordslive.com