Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# New Picture edit for me.......
Saturday, April 9, 2011 / permalink
this is the simple update post by me....

Tadaaa...apa nie...
huhuhu pic ku di edit....
ade dua org yang telah edit gambar aku..
first is by my bro.. AIDIZZ AZHARI...
n second by my sweetheart..MR. PRINCE KELIRU...
hehehehe.....weeeeee~

ini lah pic yang telah diedit oleh My Bro....
huhuhu edit via picasa....


yang nie plak pic edit via paint
(bak kate my prince larr)
diedit oleh Mr Prince Keliru ku....hehehehe


wooo sangat cerah....
2nd pic edit by my prince...


hahahaha pic sebelum dan selepas...
ada perbezaan kan...hehehe 
3rd pic edit by prince...


again...this pic...hehehehe


n ini adalah pic yang paling aku suka...
yang telah diedit oleh my prince...
hehehe
skrg nie dua2 insan yang byk beri aku kekuatan ini
banyak memberi kenangan manis dalam hidup aku juga...
hehehehee..thanx allz....
u all very sweet n romantic..
i love all what u all have made for me....


Myspace Words - http://www.glitterwordslive.com