Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

3 Talking Time
# Report..sickkk
Friday, July 1, 2011 / permalink
Hye allz..slmt mlm @ pgi..huhu knp sampai dua ea..yela sebab maa aku tulis post nie da kul 11.58 mlm..lagi 2minit nak kul 12am..so tulis je dua2 tu kan..hihihi...so..aku ada smething nak tulis nie..
bout ex aku yang ganggu aku tu aku da buat report polis..so lepas nie..nothing gonna happen to me
atau sesape je yang dekat ngn aku..even my hubby skali pn..polis akan pantau segalanya..
segala msg2 dye aku dah tunjuk kat polis..n polis da rekod...alhamdulillah..to my ex..plz jgn gngu aku
lagi..aku da happy ngn hidup aku sekarang n aku xperlukan kau lagi..

n bout my hubby..hurm esok dye xkeje..MC sebab demam..cian hubby..badan panas sangat..aku
demam pn xda panas mcm dia..mana xdemam degil sangat..dah pesan jangan nak minum ais..jgn
minum ais..g minum jugak..huhuhu aku pn mula la membebel je kat hubby sepanjang hari...huhu..
aku membebel sebab aku syangkn hubby aku...sayang sangat2..hubby aku nie da kena bebel pn ley wat lawak lagi..n ley tulis status fb yang wat aku nak tergelak..xcye korang tgk




Hehehe pade sesetengah orang its nothing..pada aku sangat best n happy..sebab hubby mampu bagi aku senyum..dia tau mcm mana nak happykan aku..kalau korang pasan..profile pic dia pn gmbr aku..
hehheehe.....kejap2 tukar gambar profile..sabar je la..

huhuhu ok la guyz aku xtau nak tulis apa nie..nk tdo dah..hubby xsehat..nak on9 pn jadi xda mood..
hubby i love you so much..