Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# Cinta Kadang Menyakitkan
Tuesday, November 24, 2015 / permalink




Hye all... nak tau x..nak tau x... actually "Quote" atas nie aku dapat dari kawan aq...
dye share quote nie kat moment wechat dye.. so aku rase cam menarik jugak la...
n ayat nie bagi idea untuk aku menghapdate blog yang dah berabuk nie...

Why aku cakap menarik??? 

erm pada aku ia btl2 melambangkan life aq.. luaran yes orang akan nampak aku senyum..gelak..
ketawa..semuanya aku leh wat.. tp caye x.. senyuman.. gelak.. ketawa.. semua tu
"PENIPUAN" semata-mata..

aku sendiri kadang2 pendamkan sorang2 je ape yang aku rasa.. aku sedih.. lagi plak aku kecewa..
susah untuk aku sndr tunjukkan rasa tu..aku hny akan senyum.. tp kesabaran tu semua..masih ada batasnya... aku takut sangat kalau satu hari nanti aku sendiri xdpt kawal..scra automatik... aku akan secara kluarkan semuanya.. ape yang aku pendamkan slama nie. dan masa tu xde dah nak jaga perasaan orang semua.. aq sndiri rasanya.. da xda la rasa nak hormatnya lagi...
jadi ape pn yang trjadi.. aq akan cuba untuk kawal semuanya.. aq akan hadapi semuanya denga senyuman...

"awak..sy xmintak apa2 dari awak..cukuplah sekadar KASIH SAYANG..KEIKHLASAN...
 dan KESETIAAN...