Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# Kepenatan Melanda...
Tuesday, March 8, 2011 / permalink
Hari ni awal giler g kelas..
kul 7 da terpacak kat depan jabatan..
sambil tunggu lecturer sampai aku call kakak aku..
nak tanya sal kenduri..
pastu cal2 xagkt..aku pun call la someone..
spe ekk...
ni ha dye orangnye...

tadaaaa....smart x dye nie..
jap2 nie bukan my boyfriend k..
his my cousin yang satu poli ngan aku..
bukan ape aku call dye pn
call sebab nak tny bout kenduri ari sabtu nie..
mmg kenduri nie kitorg kena attend la
da name pn family kan..

ape aku cakap kat dye eak..
aku: assalamualaikum..
dye: waalaikumsalam..
aku: pakcik(panggilan untuk dye.saje je nak pgl)..
cm ne org nak balik
ade kad x..nak mintak pelepasan kat lecturer.
dye: mane ade kad la makcik 
(hahaha dye panggil aku makcik pulakk)
aku: ala xde ke..hbis cm ne..
dye: eh nie...nnt call mak..smlm owg call mak owg ckp tunda..
cuba call mak tny..
aku; ohh yeke..ok2 t owg call mak..
dye;oraitt
aku; ok la pkcik..t ppe hal owg gtaw..

huhu dah terbiase lak gune owg ngn dye mase borak ngn dye nie
hahhaa..kemesraan aku dan dia nie..
ade gak la budak2 yang xpuas aty..
diorg pk tu adalah bf aku..
hehehe nak gelak je aku dga..
hahahha aku borak ngn mmbr skolah aku dulu pun
ade gak la yang usha panas je..
hahahaha kelakar2..
aku diam je...
hehehe..

oklah aku tak taw nak merapu ape lagi nie..
nnt next post aku story pasal pengalaman yang aku lalui ari nie k
terlalu menyakitkan..
btw nie ade pic aku n mmbr2 aku
gambar yang di snap semalam..

FORMAL TIME..MUKE SUME CONTROL..

BILE TIME CANDID MACAM2 RAGAM KAN

LAGI2 TIME CANDID..AKSI SPONTAN SEMUANYA

Myspace Words - http://www.glitterwordslive.com