Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# Aku..Dia..Dan Cam
Friday, April 22, 2011 / permalink

Apa nie..Apa nie..
wooo ade pic...hehehehe
pic nie di snap oleh sorg fotografer..
nice kan...suke sangat..
pic2 nie ditangkap mengunakan camera DSLR..
CANON EOS 550D n 1000D
dua kamera tuuu
hik2...sangat sukeeee.....



Sambil2 berphotoshoot..aku sempat gak belajar
teknik2 untuk snapping pic
so hasil daripada pembelajaran tu aku dapat snap pic nie
walaupun just gna phone..
tp ley tgkp sebegini rupa..
semmarttt


n yang nie lak pgi2 tadi my hubby suh tgk fb
aku xdpt tgk..sbnye aku ade exam pagi tadi..
so bile aku balik aku tgk la..
upenye my hubby da edit pic aku lagi..
santekkk.....hehehehe




Pic aku Diedit....OMG...cantekkk
thanx my hubby... i love you so much my dear...
really2 love you....
abg la insan yang paling bby syg sekarang...
hanya dirimu dihatiku sayangsss

Now hari2 leh 3g ngn my abangs...
sangat best...b4 tidow leh tgk abg dulu
hehehehe.....u r so sweet my hubby...