Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# aku ade sijil kebangsaan...
Thursday, May 12, 2011 / permalink

Waaaa apa nie..apa nie..
hik2 aku dapat sijil...
sijil peringkat kebangsaan..
dan disahkan oleh DATO' SRI DR NG YEN YEN
menteri pelancongan malaysia..
hehehehe....ni la sijil COLOURS OF 1 MALAYSIA
hehehe sangat best
aku rase cm nak join lagi je..
selain sijil dapat bayaran jugakk..
hehehe..tpi duit tu aku da guna untuk study..

hehehe so sijil aku da bertambah...
pasni kalau aku isi form ape2..
ade la peringkat kebangsaan..
alhamdulillah..hehehehehe

now  aku rase rindu sangat kat my sayangs..
abgsss bila kita nak jpa nie..
really2 missed u sayangs....
emmmuuuaaahhhhh.......
love u sayangsss

BY : PRINCESS KELIRU
Photobucket