Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# BABY I LOVE YOU!!!
Friday, May 20, 2011 / permalink
BABY I LOVE YOU....
kata2 yang xpernah lepas dari mulut my hubby..
semakin hari semakin sayang aku kat dye...
kerana dia mampu untuk menenangkan jiwa aku..
jiwa aku yang sedang memberontak sebab xleh kua umh
aku sangat terkilan ngn sikap fmly aku..
ape aku nak semua xdpt...sgt sedih..
tapi dengan adanya my hubby...
dia mampu berikan senyuman itu kembali..
thanx sayangs...
i really2 love you....i need u in my life...
just only you in my heart,,

erm pgi tadi tga aku download video2 best..
aku terbukak la satu lagu nie..so sweet lagu dye...
lagu dari 1st lady...tajuknye BABY I LOVE YOU..hehehe
lagu ini aku nak dedicate wat my hubby yang tersayang..
sebab aku terlalu sayangkan my hubby...
hanya dia..dalam hidupku kini..

i love you sayangs!!!!
BY : PRINCESS KELIRU
Photobucket