Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

1 Talking Time
# Bila Aku Mula Mengada-Ngada Dengan Hubby Musyukk
Thursday, May 19, 2011 / permalink
Hehe tibe2 aku rase nak gelak je..
bile time bosan2 mule la aku cari pasal ngn my hubby..
hehehe kalau bab makan aku suke cakap nak makan udang..
sebab my hubby tau bila aku makan udang aku akan allergi
hehehe so dye akan membebel...pot..pet..pot..pet..
so aku akan cakap ngn dye....
"abg..abg nie mcm mama je membebel..xbnti2..hik2"
hehehe sgt best bile dga dye membebel...
my hubby akan ckp..
"mcm mane abg xbebel..dah bby dgil sgt..xnk dga ckp..nk mkn bnda2 xley mkn"
hehehehe aku pun balas balik la..
"ala bby gurau je lah..bby tau abg xbg mkn..so xmkn la..hik3..i love you sayangsss"
evryday ayt tu xkn lepas dari mulut @ msg kami..hihi
makin hari makin erat hbgn aku ngn my hubby....

yang best nye mama pn da tau pasal aku ngn hubby aku..
hehehe alhamdulillah semuanya ok2 je...
mama xmarah...hihi..abg ingt tu mama da bg restu...
jgn sia-siakan ye ape yg mama dah bg tu ye...hehehe...

hehehe berbalik kepada topik...
now my hubby da bebel sgt2 sb aku dok umh..
badan pun da makin naik..hahahaha..
ari tu punyelah dye membebel..
tapi sangat best kena bebel ngn my hubby...sebabnye..
terasa ade orang yang hargai diri kita dan memerhati diri kita
aku rase betul2 dihargai..aku dapat rasakan..
aku teramat2 bermakna dalam hidup my hubby..

Hehehe...I LOVE YOU MY HUBBY..
I really2 missed you sayangss..
Bulan 7 nie kita jumpa ea abg...
jangan lupa tau...bby rindukan abg sangat2..

Ok allz..aku stop dulu ye..
nak p cari my hubby yang balik xbg2 tau...
geram2..ABANGGGGGGGGGGGGG abg kat mne nieeeeeeee....
I missed you lah sayangssssss...msg me lah syangssss..
Jap g kite 3G taw....nak tgk mate kecikkkkk...
rindu mate kecikkkk...hehehhehe....

~SAYE SANGAT RINDUKAN MY HUBBY~



BY : PRINCESS KELIRU
Photobucket