Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# Cerita Untuk Hari Ini...
Monday, June 20, 2011 / permalink
Ok thanks!! thanks untuk apa pulak nie..
huhu tadi nga syok2 godam2 blog nie..my hubby bg satu link image..
aku bukak la..so gambar kat ats nie la image nye..
aku tanya la hubby... "thanks?? untuk apa"
trus hubby cakap.. "thanx sebab bby sudi jadi penyeri hidup abg"
Ya Allah terharunya..hubby aku nie..dalam diam2 terlalu lembut hatinya..
aku sayang sangat2 kat dia..cuma hari nie..kurang ym ngn dia sb hubby buzy..
aku pun nak ucap thanx kat hubby sebab banyak bg galakkan kat aku untuk terjun
ke dunia blogger nie..aku tau dye takut kalau2 ada orang xpuas hati ngn aku
n kata aku belagak n suka menunjuk2..tapi aku cakap kat dia..
abg itu blog bby..apa bby nak tulis..nk letak hak bby..
lama2 hubby pn ok..n hubby la insan yang sangat2 bermakna dalam hidup aku..

Ok..now aku nak ucapkan thanx jugak kepada beberapa orang blogger yang sudi beri tunjuk ajar kt
aku about tutorial2 dalam blog nie..dengan bantuan daripada mereka..akhirnya sikit demi sikit aku
berjaya ubah blog aku..macam sekarang..aku ada satu site untuk tutorial sahaja..mcm nie yea

Ok icon2 nie korang ley jumpa kat sebelah <- (kiri korang) yea..ok icon yang gmbar rumah tu adalah BLOG UTAMA aku..icon biru tu adalah untuk ke FACEBOOK aku..YOUTUBE pulak adalah icon untuk ke acc youtube aku..icon yang numb 4 tu adalah icon untuk ke site TUTORIAL aku..korang hanya click untuk ke site itu..n the last one is icon untuk ke site FACEBLOG..salah satu komuniti yang mengumpulkan blogger2...

mcm2 dah aku kejekan kat blog aku nie..korang ley tgk aku punya blog yang da mcm2 aku buat..n kalau ada apa2 pertanyaan boleh la korang tanya aku kat FB @ SHOUTBOX @ RUANG KOMEN ya...

Ok guyz aku stop dulu ya..nanti aku update blog lagi ea..nak msg2 hubby pulakkk