Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

2 Talking Time
# [ Contest ] Anda Bagi Gambar , Prince Bagi RM50 !!! | .::SeMasa DiBangKu PerSeKoLahan::.
Friday, June 17, 2011 / permalink

Ok guys..ari nie aku nak join satu contest yang dianjurkan oleh prince..

Kategori
1 ) Gambar Kenangan Terindah Bersama Keluarga
2 ) Gambar Sewaktu Zaman Persekolahan
3 ) Gambar Ketika Melancong
4 ) Gambar Bersama Kawan Baik/Bf /Gf

Hadiah !!!
Setiap Kategori akan mempunyai 3 pemenang :
Tempat Pertama : RM50 + Barang Sponsor
Tempat Kedua : Hadiah Misteri Dari Sponsor
Tempat Ketiga : Barangan

Syarat-syarat :
*Buat satu entry dengan tajuk seperti di atas dan letakkan header blog ini di dalam entry anda ( jangan lupa link kan ke blog ini )
*Anda bebas meletakkan seberapa banyak gambar yang anda mahukan tanpa had
*Penjelasan bagi setiap gambar amat digalakkan sebagai bonus untuk entry anda
*Anda bebas untuk meng " join " kan diri anda dalam semua kategori jika anda mahu
*Pastikan anda memberitahu kategori yang anda "join" bagi memudahkan kami membuat list dan "update"
*Anda bebas untuk " follow " atau tidak blog ini..tetapi pastikan anda sentiasa up to date dengan perkembangan terbaru blog ini bagi memudahkan kerja kami
*Anda tidak perlu tag sesiapa tapi anda di galakkan mengajak rakan blogger anda bagi memeriahkan contest ini
*Tinggalkan link entry anda di dalam ruangan komen di bawah
*Update senarai yang join akan dilakukan pada setiap hari pada pukul 12:00 tengah malam

Tarikh Contest!!
16 Jun - 30 Sept 2011



SO!! untuk contest nie aku pilih dua gambar nie..
puas aku mengodam2 lappy..pendrive.n camera aku..
n aku pilih dua gambar nie......

Gambar yang atas nie..adalah mase kitorang ke seminar skor A ekonomi..
mase ni time rehat kitorang..so mase nie tibe2 kegilaan kami datang...
Kami pun apa lagi..berposing sakan la...huhuhu...

Yang pic nie pulak masa majlis graduasi SMK Darul Ehsan
yang diadakan di hotel Grand Season,KL
pic nie sebelum kami ke grand ballroom...

Kenangan2 ni pasti aku xkan lupakan.ia akan menjadi kenangan yang paling best dalam hidup aku
BY : PRINCESS KELIRU