Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

4 Talking Time
# ..::Contest Baby Face::..
Friday, June 24, 2011 / permalink


Ok ari nie aku nak join satu contest lagi..
contest nie namanya Contest baby face..
korang nampakkan owner blog tu...
muke pn baby face je..chumeyll kan...
hihihi...kalau korang nak join jugak..
ni syarat2 yang telah di tetapkan...

~4low [ untuk taw perkembangan semasa contest ini berlangsung
~copy pic owner blog kat ats tu n korg buat
la entry ttg contest tu kat blog korang..
~ msukkn pic korg selepas pic owner tu..
~copy link entry tu n pastekan di ruangan komen
post kat blog owner..(kat bawah post bout contest)
~korang digalakkan edit pic korang (tunjuk2 la
bakat mengedit korg tu erkk)
this contest credit to..Zainun Jisni