Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# N.I.M
Thursday, June 23, 2011 / permalink
Not In Mood
Ok..seyesly malam nie aku gila2 punya xda mood...
xtau la ape kes..aku asyik nak marah orang je..
habis semua orang aku marah...termasuk lah hubby aku..
im so sorry my dear...bby xtau apa kena ari nie..
mungkin ngn masalah yang menimbul kat kepala nie..
sory sangat2...bby xda mood sangat2 ari nie..
Thanx abg sebab phm bby...abg xcurah minyak tanah lagi...
abg dah jadi air yang mampu untuk menyejukkan sesuatu yang panas..
hari nie asyik nak menangis je..aku pn xtau kenapa..
ya allah kuatkan lah hati ku nie..
aku tau kat luar tu ramai x puas aty ngn aku..
 even pasal blog pn mungkin ade yang xpuas aty..
just untuk blog aku ley cakap..ini blog aku..
so ikt aku la nak tulis apa pun..aku tau apa aku buat..
aku xkisah apa orang nak cakap..aku akan wat ape je aku nak buat..

Ok lah aku nak off..nak tenangkan fikiran..
nanti2 aku update blog lagi...

to my hubby...