Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# Our relationship...~
Saturday, June 11, 2011 / permalink
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

What??3years... Mesti ada yang ingt aku menipu kan..
Seyesly aku cakap..aku sendiri xcaye..
aku ngn my hubby mmg pernah berpisah dulu krn someone yang aku xnak sbt namanya
n semalam aku saja gatal2 mulut tanya kat my hubby..
abg2 da bpe lame kite bercinta...bby lupa la..hehehehe
pastu tak aku sangka2 jawapan my hubby..
bby kira la..bpe lama dah kita bcnta..
ermm bru bpa bulan kot...hihihi
bukan dah 2 ke 3 thn ke...???
ha???ermm tapi bukan ke kite penah ... dulu...
erm..mcm terharu jugak la..dye ckp..
dye xmau ingt yang kitorg pnh ... dulu..biarlah segalanya menjadi sejarah
aku rasa masa tu..mcm nak menangis je..
sb segala2nya bukan seperti yng aku jangka
sb tu la segala2nya menjadi 3thun sudaa...
aku mula kenal my hubby sejak aku lower 6 lagi..
n detik aku mula bercinta tlah aku catatkan di dalam diari hidupku
so tariknya adalah 3jun2008..alhamdulillah..
 my hubby so sweet person...

To my hubby..nak tau knp sy sayang awk??
~awak jujur dengan saya
~awak banyak bagi semangat kat saya
~awak banyak bagi nasihat kat saya
~awak sentiasa ada bila saya perlukan awak
~awak bekerja keras untuk masa depan kita bersama
~awak terlalu caring
~awak nak saya berjaya
~awak memahami saya
~etc.

yang lain2 tu aku akan simpan dalam hati..sebab hny aku dan dia dapat rasakan perasaan tu..
Sayang..i love u so muchh...miss u!!!

ok dah2 jap g aku update lagi..nak story about today....peace!! =)

BY : PRINCESS KELIRU