Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

1 Talking Time
# Bz...assigment...huhu bosannn
Friday, July 15, 2011 / permalink
Hye allz...ok memalam bute nie aku nak update blog yang da kian berdebu nie..
lama jugak x update kan..hihihi...bukan ape...now....
aku da mula bz balik..dah masuk blajar balik...baru seminggu kelas bermula..
dan seminggu jugak assigment makin menimbun sudah..
dengan subject2 yang mantap nye...adoi...now je dah dapat assigment from subject
recreation (marine),tourist guiding,OSHA,softskills..
OSHA tu apa yea...hihi OSHA tu singkatan daripada subject yang diberi nama
OCCUPATIONAL SAFETY AND HEALTH...
so untuk sem 3 nie..antara subject yang aku blajar adalah...

  • Recreation tourism 2(marine) with EN. ISMAIL (PKU)  n EN. KHIRUN (PK)
  • tourist guiding techniques with PUAN FAZELAH (PKU) n CIK HASNIDA (PK)
  • OSHA with EN. KAZAR (PKU) n CIK NAFISSAH (PK)
  • Softskills with our class papa rocks EN.REDZUAN HASSAN
  • tourism and hospitality law with PUAN SITI ZAUYAH (PKU) n PUAN TASHA (PK)
  • comunicative english 2 CIK HARLINI
  • islamic civilisations EN RUSYDAN
  • foreign language : arabic 3 EN FAIZUDDIN
banyak nye lecturer...semuanya ada 8 subject..tapi yang penting untuk final satu paper saje....
hanya paper yang di bold je yang ada final..next sem a.k.a ujung taon nie dah g LI..yahooo...
then tinggallah lagi setahun kat poli tu..kejap je rase masa tu berlalu kan..

hihi mengenai subject yang aku belajar nie..mmg la best gila2..insya allah 25-27 nie aku dan
kawan2 aku yang lain akan pergi ke PULAU PANGKOR...wahhhh best2..kalau sem 2 ari tu kitorg ke
Pulau Kapas..kali nie kami ke Pulau Pangkor pulak...seyes excited sangat2...xsabar sangat...hehe

ok now aku da duk umah sewa..seyes mmg best..mcm2 ley wat..tp yang seksanye..adalah time nak g
kelas kalau ari ujan..smlm (14/7) pgi tu aku xda kelas..kelas kul 10.15..ujan yang teramat lebat..
nak xnak terpaksa la aku redah jugak..g kelas naik keta kawan aku..kami patutnya pergi berempat..
tapi sowg g kawan aku syafiq nak jugak join skali..so that kitorg kena g umh syafiq dulu amik dia..then baru g poli..dengan berbekalkan 2payung je..kami ber5 terpaksa merempuh hujan yang lebat..udahnye aku ngn kawan2 aku sume basah kuyup..aku nie da macam pakai baju yang baru lepas basuh n xsempat spin..
kikiki..sangt lawak...dalam kelas duk plak bawah kipas..mmg la ketaq citernye..kelas law plak masa tu..
balik tu xsmpat wat pape..kemas beg..just masukkn lappy n charger fon n salin baju..trus balik kl plak...
hihi pelikkn hari khamis da ley balik..sebenarnya jumaat kelas aku da xda..happy2..

lagi 1minggu aku ngn hubby akan berjumpa..alhamdulillah...akhirnya plan yang dirancang akan terlaksana..
happy sungguh..rindu kat hubby sangat2..hubby banyak bg semangat n sangat memahami aku..sayang hubby sangat2..u r the only one person in my heart..my love just 4 u..love u sayang...muahh

ok la aku stop dulu k..da letih..mau tdo pulak..sok pg2 nak kua..nak p bli brg... :)
ryndu my hubby.......salammm