Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# Haii Babon Ekor 80...Berambus Lah Kau...
Sunday, July 3, 2011 / permalink
Hye allz pepagi bute nie aku nak lepas geram lagi..
adoi asyik lepas geram saje aku nie...
hurm nak wat cm ne..aku mmg tgh geram..
mane tak nye..time aku tgah bahagia ngn hubby nie..
time2 tu la babon ekor 80 tu xhabis2 nak ganggu...
tapi aku xda hal..aku sangat2 bertuah dan bahagia..
sebabnya aku xkan pernah rasa menderita kot..
hubby xkan bagi aku menderita..even untuk aku menangis..
dye terlalu jaga perasaan aku..n hubby xpernah nak hina MAK AYAH AKU
hubby is my evrything..dan insya-allah xlama lagi kami akan bersatu...
hubby sangat2 bermakna dalam hidup aku..
ok la aku out dulu..penat sangat dah....
esok aku akan mencoret lagi ya