Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

1 Talking Time
# " ninie azriena 1st giveaway: kau muzik dihatiku "
Monday, July 4, 2011 / permalink

Ok now aku nak join plak GA yang diberi nama
" ninie azriena 1st giveaway: kau muzik dihatiku "
aku di invite sendiri oleh Cik Ninie Azriena nie...weeeee
Ok now aku nak penuhi syaratnye..tpi aku nak letak 3 lagu ley x..
weee...sb tiga2 lagu nie amat bermakna untuk aku...
wat aku teringat kat hubby kesayangan aku...

Sabhi Saddi ft Halena- Tanpamu

Lagu nie macam perasaan aku pada hubby..
macam mana hidup aku tanpa dia disisi aku...
kerana hubby banyak memberi sinar kebahagiaan dalam hidup aku
hubby terlalu bermakna dalam hidup aku..


Ok 2nd song is AKU CINTA AKU RINDU-NURUL & AJAI

lagu nie seperti cinta kami..
sesungguhnya cinta kami cinta jarak jauh..
hubby duk kat perlis..n aku kat KL..
macam2 dugaan yang kami perlu hadapi bersama..
walau mcm2 dugaan yang menimpa..kami tetap bersama..


Ok 3rd song..TAKKAN PISAH-EREN..
lagu nie di post kat wall fb aku oleh my hubby..
bila dga lagu nie..menangis hati aku..
terharu sangat2..n hubby cakap xkan ada yg dpt pisahkan kita lg
hanya ALLAH s.w.t yang boleh pisahkan kita..
seyes lagu nie trus melekat di hati n ingtn aku..
i love you sayang....

n now aku nak tag 2org dari 4lower aku secara random ok
aku nak tag...

Haney
Zura Asyfar

jom tgk sama ada da penuhi syarat ke belum

4low blog

copy banner

letak banner di side bar

ninie azriena 1st giveaway: kau muzik dihatiku

sertakn 1@2 lgu yg bawa maksud pada diri sndiri

tag 2orang rakan

tinggalkan link,id 4lower, dan emel di kotak komen

~done~hope terpilih...weee :p~
untuk mmbr2 yng kna tag tu..ley la klik SINI untuk tgk GA nie