Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# TENSION + SEDIH...TAKZIAH
Monday, August 8, 2011 / permalink
Hye allz... okey skrg nie aku berada di library POLITEKNIK SULTAN IDRIS SHAH again..


Ari nie sangat bengang sangat2...line celcom kat poli sgt gampang...DAMN!!!
nak call tmpt LI aku pun tak lepas...adoiiii...damn2...yang lect plak..xreti2 nak amik surat sokongan
macam mane aku nak anta surat...adoii..aku nak settle surat permohonan praktikal tu ari nie jugak...
xnak lambat2..aku mmg target tmpt tu..plz la...huhuhu..hubby pn da bsing sb aku wat keje lambat..huhu
bukan saje2 nak wat lambat...aku bukan sengaje..huhuhu lect tu xp amik lagi surat tu

AAAAAAA!!!!! DAMN!!!

huhu disamping update nie aku nak ucp TAKZIAH buat seorang kawan aku KHALAF RUSLI di mana beberapa hari yang lalu adik kesayangan beliau telah pulang ke tmpat asalnya..sebabnya aku tak berapa pasti..smoga KHALAF dan keluarga tabah..marilah kita sama2 berdoa agar roh adik beliau di tempatkan di kalangan orang2 yang soleh dan beriman..AL-FATIHAH..