Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# I Got It!!!
Friday, October 7, 2011 / permalink

My dream cone true!!!
happy cangat...aku mampu milikinya..
yang penting kena ada azam n semangat..
target tu mesti ada kan...
tak mustahil apa yang kita idamkan xkan kita miliki
dengan usaha segalanya boleh.

Ok2 berbalik pada gambar diatas..
akhirnya aku mampu miliki laptop LENOVO G470
yang aku idamkan...yahooo..tapi yang blakang tu tetap ku hargai..
kerana ada COMPAQ CQ40 itu la yang wat aku mampu
untuk miliki lenovo aku tu..
Lenovo tu hadiah dari mama kecygn aku atas kejayaan aku
dapat pointer baik...:) 
happy cgt2...n insya allah kalau untuk sem nie..
pointer meningkat lagi..DSLR menjadi kepunyaan aku..
wow!! semangat giler nak belajar...dan aku mampu untuk berjaya satu hari nnt..


ok bukan je aku mampu miliki laptop baru...
tadaaa samsung nie aku beli guna duit sendiri..
kini aku dan hubby cyg aku dah pakai hp sama
samsung...cuma dia OMNIA,aku cuma CHAMP..
hehehe...abg kalau nak bli galaxy tu omnia bg syg k..
lalalalala...hik3.....
happy cgt skrg nie...hidup makin bahagia...
lbh kurang 2bulan lagi..aku akan berpraktikal..
OMG...sungguh cepat masa berlalu..
dah nak masuk 2thun aku blajar..alhamdulillah..

hehehe ok ler nnt aku update lagi yea..nak p makan
lapor sangat nie....
to my hubby..I LOVE YOU SO MUCH la uchuk!!!!!
♥♥♥Miss You Damn Much!!♥♥♥