Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# Tangisan
Tuesday, October 25, 2011 / permalink


uNtuk mendapatkan kbahagian yang sebenar,,
kita perlu tabah dan sabar untuk hadapi segala cabaran dan dugaan..
Nescaya satu hari nanti kita akan kecapi kebahagiaan..

aku dulu hidup penuh derita..
derita disakiti..dikecewakan..
aku penat dah nak menangis..
tapi aku redha sebab mungkin itu..
adalah salah satu ujian untuk aku
sebelum aku terima pilihan terbaik dan direstui keluarga

Alhamdulillah..kini aku telah temui CINTA yang selama ini kucari
aku sayang dia..aku cinta dia..
akan ku semai cinta ini sehingga ke akhir hayat..
cintaku selamanya untuk dia...

p/s:ABANG..BABY SAYANG ABG CGT2