Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# hari-hari ku yang best
Saturday, November 19, 2011 / permalink
Hye allz..
okey hari nie aku n fmly aku pgi OU..
jalan2.window shopping..
sampai je kt ou nampak ade autoshow..
apa lagi p la tgk keta..smart giler..tgk kete mazda
aku minat kete mazda nie


Mazda 8

hubby lak suke kete nie



Mazda RX8

tadi sempat la pegi shopping skit2..
pgi ke mane ye...


so aku shopping satu kemeja putih..
hihi untuk pkai keje nanti k..
bulan 12 nie dah nak keje..yahoo

then lepas penat2 bejalan...
perot pn minx di isi...
maka pergilah kami untuk mencari tmpt mkn..
jalan punye jalan..maka nk la kami
makan kat cnie...


sampai je kat depan restoren tu..
perghhh seyes pack..nk mkn kena tgu..
so dari menunggu lame..kami pilih la tmpt lain
so tempat yang di tuju adalah...


seyes sedap giler makan kat sane
kami makan makan maxico..
wooo malatopssss...

ape yang aku order??
ni haa...


hah apa bnda nie...
ni lah dia

Chicken with Peppers and Mushrooms


ok untuk minuman plak..
aku minum


Air nie dinamakan..



Cranberry Fizz




seyes makanan kat sane mmg mengenyangkan

korang sume patut g rase..
okey untuk semua makanan nie..
aku nak ucpkn thanx bebnyk kat
my lovely cousin..dye yg blnje
sebab dpt naik gaji..
hihihi thnx sis!!

hihihi ok then mse otw nak blik
nak p kat kete tu..
lalu depan satu kedai gula2..
kedai tu nama
 STICKY..


tgk la care dye wat candy..
seyes nmpk cm sedap..
nk bli mahal cgt..
ni ha care dye wat candy..


suke dye nye candy yang nie

Sticky Fruit - Pink Grapefruit

DENGAN


Sticky Fruit - Blackberry

Tak dapat Blackberry makan candy pn cukup
hahaha

hihi best wooo
okey la nie je la story bout today k
nnt esok aku update lagi citer2 terbaru..