Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# hubby membebel penerang aty...
Saturday, November 12, 2011 / permalink
Hye allz
awal giler aku hupdate kan..
pepagi bute yang ujan watkn aku kesejukan nie..
aku na stoly about my hubby uchuk..
hmmm skunk nie hubby da pandai dah nak mbebel..
hihi adoi habis la aku lepas nie kan...
korang nak tau ape dye bebel...jom bce sesame..

napa asyk dmam ja..nie nk mrah..
kuar dgn kawan2 x dmam..xkira..kna 
mkn ubat jgk..final nk dkat..g tdo
skrg..esok bgn awl..stdy.

tu msg pertama...lepas aku balas..
ini plak yg aku dapat..

Tarik tlnga mau?? napa dok glak minum ais??
start esok xda air ais.. xada air sjuk..
mnum air suam atau air msak ja.
smpai hbis final.

Ha..nampak tu My hubby da pandai membebel
n makin tegas...rrr Oh My Gucci2 bum2 habis laa.... 
hihi..xpe2 aku tetap sukeee
sayang hubby cgt2....

hihihi okey ari nie aku nak share 1 lagu..
lagu dari kumpulan 6ixth sense ft saujana..
tajuknye Penerang Hati..


best giler rntak lagu nie.
aku sukee....
mcm korang dga lagu 6ixth sense b4 diz..
lagu hari ini dan semalam n yang sempurnakan ku
rentak dye ala2 kechie (btol x eja ni) gitu..
besttt...:))

okey2 udah la tu berconteng kan..
hubby suh p study dye hupdate blog lak..
adoiiii...k guyz t aku hupdate lagi yee..
daaaa..salam...