Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# MasterChef..demam
Tuesday, November 15, 2011 / permalink
Hye allz...
okey2 tdi aku da stori mory bout contest..
now nak story bout today plak k..

tadi lam kul 12lbh lepas bsuh bju sume
aku pun tgk la tv jap..tgk citer ape??

MasterChef Malaysia

dalam rancangan nie..
aku minat 2 org je...
1st aku paling minat kat


ARSHAD ZAMIR BIN MOHD AZMI

aku minat dye bukan kerana rupa paras dye
tapi sebab bakat dan semangat dye
untuk trus berada dalam MasterChef tu..
walaupun masih muda..
tapi masakan dye sangat di luar jangkaan
dye mampu masak mengalahkan kita nie..

2nd yang minat is


EZANI FARHANA BT MD MONOTO

okey ezani nie plak sb cara masak dye..
bersih..tenang..dan sgt menakjubkan
xsangke satu perkara la..
EZANI nie sebnrnye kawan spupu aku..
dye merupakan seorang DENTIST
huhu lepas nie ley p jpe dye la btl gg..
lalala

okey2 dah2 tu pasal masterchef..
nie pasal diri aku lak..
okey hari nie hubby masih xsihat..
btuk2..truk jgk dga td..
tgk muka hubby td ( 3g dgn hubby )
nmpk muke hubby msih pucat..
tp sb xnk aku risau..
hubby masih tetap nak senyum..bgurau..
walaupun tgah sakit..
seyes bile hubby sakit..aku susah hati..
yela sb aku demam pling lama 3hari..
hubby kdg2 dkt sminggu..
dah la kami nie jauh..
hurmmm xpe2 aku akn jage hubby jgk..

oklah dah panjg bjela aku taip nie..
nnt aku update lagi yeakk..hihihi
bubbye.... 

p/s : nak pgi jage hubby skrg leh x
i love u hubby