Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# recover C.O.A.C.H
Sunday, November 27, 2011 / permalink
Hye allz
adoi lame da aku x mengupdate blog nie kan..
hihi bukan ape..aku baru je baik dari demam..
bpe hari da aku xleh bangun...badan lemah2..
makan pun xlalu...huhuhu..
cian hubby..mesti penat lyn krenah aku..
huhuhu...okey2 skunk aku just recover..

tadi mama g shopping...
aku yang tga xlarat nie dipaksanya jugak ikt..
xpe aku gagahkan jugak...
MAAF HUBBY SB XBG TAU..
huk3 tkutnye hubby marah...
syg xg ngn org len pn..ngn mama je
huhu tadi saje je la ronda2 kat bhagian tengah2 SOGO tu..
kbtulan ade lak happy hour untuk cadar..
huhu xleh blah ngn org ramai tu..
p jalan kat bhagian minyak wangi..
okey..sgt suke ngn bau minyak wangi tu!
ingt mama xmo blikan..
ptut ler mama pkse gak ikt..
upenye nak blikan aku minyak wangi..
hihihi ni la dye minyak wangi aku tu...
taraaaa


minyak wangi COACH..hihihi.
da lame aku usha minyak wangi nie..
ini bukan EDT k..ini EDP..
sangat best bau...

then lepas membeli minyak wangi
dapat la coupon..rm50 enget
cadang nak p bli sluar..
tapi disbabkan aku da xlarat sgt..
so b4 aku p perlis ni..
akan ku perabih kupon tu..
hahaha....
nak bli bju..sluar..kasut..
lalala amboi cm senang je cakap kan..

ok lah aku nak p rest dulu
cz baru nak baik...
t bile2 aku hapdate lagi ye.. :))

p/s : ryndu kat hubby uchuk cgt2