Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# Selamat Pengantin Baru..
Tuesday, November 8, 2011 / permalink

Pak Pak Pak Gebung3..Pak Pak Pak Gebung3
apa aku merepek nie..
hihi xde pape la..bukan aku nak kawin ye kawan2
aku cume nak ucapkan "SELAMAT PENGANTIN BARU "
buat sepupu aku..hihihi...
seyes sweet sgt pasangan pengantin baru nie.
suke tgk diorg...

7 NOVEMBER 2011
merupakan tarikh keramat bg kedua2 mempelai ni
kerana pada tarikh itu 
kedua2 mereka telah selamat diijabkabulkan..

Selamat Pengantin Baru 
ASHRAF NAJMUDDIN KAMARUDDIN a.k.a ANGAH
&
SITI FATIMAH MANSOR a.k.a KAK ATIN

Semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat..

To ANGAH : jaga bini ang leklok na..hahaha..
cucu tok maklong tu cpt2 tau..lalala..
ley tambah anak buah spupu lagi..
hahahaha

To KAK ATIN : jaga angah leklok..dye tu kuat makan
kuat menyakat..hahaha kalau bab makan..
dye mesti makan byk..t kenduri kalau xdpt balik..
saving2 kan skit ye buah tgn tu..dlm bln 12 org balik..

okey nie antara gambar yang aku suka sangat...






p/s: okey 3org sepupu dah kawin..
coming soon lagi sorang..then sape lak..
jeng3..