Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# Happy Birthday Aiman
Tuesday, December 13, 2011 / permalink













Fuhhh comelnye mamat ats neyh....
hik3 namanye MUHAMMAD AIMAN
umur pulak...baru je masuk 20 tahun..

okey kenapa pulak aku wat entry bout dia nie...
actually hari nie bfday aiman yang ke-20

so kat entry nie aku nak wish kat aiman la...

Okay to MUHAMMAD AIMAN akk ucapkan Selamat Ulang Tahun Kelahiran ya.. Semoga adik akan terus maju dalam kehidupan adik.. Ha....umur dah berubah ke angka 20 tu...jangan jadikan angka tu sebagai batasan untuk adik kekal kelihatan muda... sory la xda hadiah..budget xda la dik..hihi t ade rezeki lebih akk blikan hadiah ye...study elok2...hope u will be the best student in UTM okey... :)
aku kenal aiman nie dari skolah lagi..
aiman dulu satu skolah dengan aku..
aku form 5 dia form 4
n dia salah satu ahli jawatankuasa TUNAS INTELEK..
TUNAS INTELEK??? 'apa tu'
okey tu la Majalah Rasmi sekolah aku..
masa tahun 2007 aku adalah editor majalah
aiman adalah unit Maklumat Sekolah..
sungguhpun dia adalah unit Maklumat Sekolah..
dia jugak ade tolong unit2 lain untuk wat keje..
his the best team members... u r awesome bro!

hehehe okelah tu je lah yang aku nak ngomel sensorang..
btw nie ade satu lagu untuk aiman



Okey stop dulu ya..jap lagi aku hapdate pulak story about today okey

p/s : Hari nie sangat sunyi..hubby xde..pergi kursus sampai esok..