Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

1 Talking Time
#
Monday, December 5, 2011 / permalink

Hye allz
okey hari nie aku nak story
ape yang telah berlaku sepanjang satu hari nie

pagi~
okey..pgi td as usual kua breakfast
ngn fmly la kan..sape lagi..
tp b4 nak kua tu..something happen
ade satu pasangan..aku rase laky biny kot
laky tu dgn x berperikemanusiaan..
di sepaknye biny tu..
pastu dye pukul biny dye..cekik biny dye..
last2 biny dye trajang moto tu smpy jth
pastu xbrani lagi tgk bnde tu..trus g mkn
blik tu jiran aku citer..pmpn tu minx cerai
kat laky tu..xtaw la ape kesudahannye..

tengahari~
okey! tghari yang best..
aku pergi ke 


untuk ape...??
ade kenduri kawin..
hehehe seyes makanan dye...
perghh meletop...
sedap giler....
diorg sediakan masakan ala kampung
masak lemak cili api dging salai
msak lmak tempoyak cili api
rendang n9
aym grg..
n mcm2 g ade...
paling suke adalah...
buah melaka dia...wooo sedappp
nie pic yang sempat aku snapkan..

hehehe bulat giler muka...
tu yang wat hubby geram tu..
alalalalalala...wekkk
hihihi...

balik dari kenduri tu
aku,mama, n spupu aku..
g lak ke sogo..
hari nie mama yang nak bli bju..
ok xkisah...4low la..
then pgi la ke jalan TAR
nk shopping tudung plak..
hihi aku shopping tudung murah2 je
tp hri nie just tgk2 je dulu..
pk style dulu kan..
hik3..mase kat sogo sempat la 
aku mencari cermin2 yang leh jd mgsa aku
hasilnye

hahaha ini lah dye...
bile mencari cermin...but suke sgt...

hehehe untuk hubby..
bby dah tukar profile pic hubby..
suprise..untuk hubby tercinta..

okeylah nak off9 dulu..
kepenatan sudah..
aku nak g kaco hubby tdo..
tdo xingt dunia tu..
allalalalalalla

HUBBY BBY SAYANG HUBBY
CINTAKAN HUBBY..
SELAMAT MALAM HUBBY