Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# ~just be my self...~ no copyrights
Saturday, December 3, 2011 / permalink
Hye allz...
hehe happy sungguh hari nie..
yela hari nie p shupping lagi..
ke mana lagi mestila ke OU kan..
hehehe hari nie p makan kat 
SEOUL GARDEN..
makan makanan korea..
sumpah sedap!
thanx mama... :)

hehehe thanx gak kat hubby..
satu hari ni hubby teman aku..
hehehe..sampai tertidor la muchuk saye nie..
dpt bygkan mcm mne hubby tdo...
comel3..mcm upin ipin..kan kan kan
hehe bile hubby bgn..
of coz dye akan anta msg la...
msg yang dihantar adalah..

"bulat"

hihi nama rasmi aku..
hubby sangat suke panggil aku bulat..
tapi tibe2 nak mengediks kt hubby
aku balas kat hubby...

"iya kanda"

hihihi bapak gewdikx..
xpe aku gediks ngn hubby aku sendiri
aku dpt idea pgl nie pn dari diri sendiri
xde la nak tiru2 orang lain..
rase nak panggil..panggil la...
hubby pn cukup marah bila aku tiru org
dye pasti akan cakap

"just be ur self my baby"

aww... i loike....hik4...
hubby aku sangat sweet..
walaupun dari luaran xde la romantik mana pn
tp bila kita dah kenal dia btl2..
maka tahu lah kita bahawa
my hubby sangat romantik..

hehe untuk praktikal nie pn..
hubby la org yang plg byk berfikir
seyes hubby sangat risau...
he treat me like his wife..
hubby ada cakap...
"BABY TU BUKAN GF HUBBY,
U ARE MY WIFE BABY.."
awww...sweet cgt...
his my everything..

okey lah aku nak stop dulu..
t aku hapdate lagi..
aku hapdate nie ape yang terluah
dari hati..bukan nak ciplak2 sape2

p/s: HUBBY MUCHUK..I LOVE YOU
BABY SAYANG HUBBY SANGAT2