Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# OMBAK RINDU & HANGOUT
Tuesday, December 6, 2011 / permalink
Hye allz
hehe okey seyes ari nie mmg best
hari nie aku ke..


dengan my BESTIE


eyzaty...
Aku kenal dye dari skolah menengah
sejak dari form3..
dari f3 jugaklah kami berkawan sampai sekarang..
sebenarnya bukan dia sorang
ramai g kawan2 aku..
hihi...ops! terlebey suda
fokus on my topic..
pgi tadi lam kul 9.50 zaty amik
kat selayang..
hari nie dye drive dari selayang ke destinasi kami
untuk ape???
tgk tajok pn tau kot....
ni ha dye....xtvt kami...


untuk ape??untuk ape...

tadaaaaaa


nampak x...hehe tadi aku p tgk

OMBAK RINDU

Citer start kul 11.20
tapi kami sampai kul 10 lebih..
seyes xtaw nak wat pe lagi mase tu..
so kami pusing2 kejap..
then pegi ke food court
saje duk minum...
kami bukan berdua je..
zaty bawak kawan dye sorang..
hehehe...seyes best...

seyes best sangat citer tu
sampai menangis jugak la tgk citer tu :(
citer dye pasal IZZAH,HARIZ & MILA
okey jom kite tgk sinopsis dye..


Menjadi anak yatim piatu, dilacurkan oleh bapa saudara sendiri serta berhadapan dengan pelbagai dugaan dalam kehidupan dan cinta. Itulah antara liku-liku yang terpaksa diharungi oleh insan bernama Izzah lakonan aktres jelita, Maya Karin dalam filem terbarunya, Ombak Rindu.
Izzah (Maya Karin), gadis yatim piatu yang kematian ibu dan ayah akibat kemalangan jalan raya. Justeru itu, ayah saudaranya, Taha, mengambil tugas memelihara Izzah.  Pada masa sama, Pak Cik Taha banyak berhutang. Disebabkan kesempitan wang dia sanggup menjual Izzah kepada seorang tauke kelab malam.
Di situlah dia berkenalan dengan seorang pelanggan bernama Hariz (Aaron Aziz). Hariz sanggup ‘membeli’ Izzah dengan harga yang mahal dari tauke kelab itu dan mahu membawa dia keluar dari neraka jahanam itu.

Di situlah dia berkenalan dengan seorang pelanggan bernama Hariz (Aaron Aziz). Hariz sanggup ‘membeli’ Izzah dengan harga yang mahal dari tauke kelab itu dan mahu membawa dia keluar dari neraka jahanam itu.
Atas permintaan Izzah, akhirnya Hariz berkahwin dengan Izzah, tetapi dengan syarat semuanya mesti dirahsiakan.
Kehadiran Mila Amylia, anak Tan Sri Rashdan, iaitu model dan pelakon terkenal tanahair menggugat cinta Izzah yang mula berputik kepada Hariz. Dapatkah Izzah menerima Mila Amylia sebagai madunya? Bahagiakah rumah tangga yang dibina di atas kehadiran orang lain? Bagaimanakah tindakan Datuk Sufiah setelah mengetahui cerita sebenarnya?

Korang nak tau ape kesudahanye...
Kene tontonlah,sebab kalau aku citer xbest la kan..
n kat sini ade a few pic babak2 yang aku suke
sweet sangat...




Seyes dalam citer nie..
AARON AZIZ sgt lah romantik
seorang lelaki mule2 aku rase xsuke..
tapi last2 dye sgt bertanggungjawab
dan penyayang...
maya karin pn pandai mainkan
watak yang dipegang...
hidup betul watak dye..

hehe after habis tgk wayang..
jalan2 kejap kat sana..
ingt nak p men bowling..
tapi mmbr zaty tu pose..jadinye x g la
pastu kitorang gerak balik..
xtrus balik pn..
singgah kat sunway batu caves jap
amek barang pastu kami ke..

TUTTI FRUTTI

hehehehe..melayan tutti frutti lak


hehe xjauh pn...kitorg g kat sri GOMBAK je..
hehe  aku nye cost RM 11.90
zaty punya RM 11.70
hehe beza xbyk kn..
kami dapat diskaun 10%
hehehehe terbaek....
i like it so much...
hehehe b4 balik...zaty ade bg sumting kt aku
nak tau ape dye...
tgk nie..
|
|
|
\/


Hehehe Apam yang ade pelbagai bentuk
MUKA SENYUM
HURUF Z..
DAN CORAK GARIS2 tu

harap maklum yg HURUF Z..
sudah selamat dalam perot..
sedap bangat seh...
trima kasih my bestie...

okeylah aku stop dulu ye..
nak sambung wat keje..
btw blog aku dah berubah lagi
hehehe try find out ape perubahannye..
next post aku akan story about it okey..

p/s: hubby..bby ryndu kat hubby
cintakan hubby sangt2...