Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# sangat bengang
Tuesday, December 13, 2011 / permalink
Hye allz.. okey skunk nie aku nak share 2 gambar je..aku agak bengang la dengan dye nie..seyes sangat2 bengang bile tengok...bnde nie aku dapat dari kawan aku a.k.a senior aku kat poli..APIS...

okey jom kite tgk...gambar yang aku maksudkan tu yea..


Seyes sangat bongok pmpn nie..name dye sangatlah sedap..aku rasa dye islam..tapi dye sendiri hina Islam..
macam nie punya orang pun ade ke...dasar org endon lah..mmg aku sangat2 bengang lah ngn pmpn nie..kalau aku jumpa mmg aku pijak sampai mati...korang pk2 lah...n to the gurl beware of your word okey!