Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# ƇὋȖƝҬ ὋƝ ƉᾋҬἝ **ˢʰᵒʳᵗ ᵉᶰᵗʳʸ ʲᵉʳ**
Tuesday, February 7, 2012 / permalink
Hye allz...haaaaa ape yang aku dok count2 nie
hehehe okey esok adalah 8 februati 2012
mengikut plan esok aku n kawan2 akan ke Bagan Lalang
hehehe untuk ape...untk BBQ with kawan2..
heehehehe sgt best..xsabar nye...
hehehe tp ade satu masalah...
diorg wat teman hitam merah..** da mcm ghotic plak**
aku mane ade hehehe...
xpe2 sok kite wat bg ade
wakakakaka....
hehehe okey lar shot entry je cz da pnt sangat
ari nie blik keje kul 7
patotnye kul 5 da balik
OT 2jam weyh...penat sgt2...
nak tdow da nie

**samat malam sume**

rindu kat hubby sgt2...
hubby saye ikn kembong...
ahahahaha...
si bulat rindu ikan kembong