Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

3 Talking Time
# Segmen Pencarian Bloglist Bulan April Blog Hazwan Hairy
Sunday, March 25, 2012 / permalink
Hye allz


OKEY MALAM2 NIE AKU NAK JOIN SATU SEGMEN DARI

okey nak join jgk segmen nie senang je..syarat2 nye ialah :

1. Anda mestilah FOLLOWERS blog ini jika tidak cepat2 FOLLOW
2. Tajuk Segmen : Pencarian Bloglist April Hazwan Hairy 
3. Cerita mengenai blog anda xperlu panjang berjela
4. Kekerapan anda berblogging dlm sehari?
5. Link kan entry anda pada post entry ini

Terhad kepada 30 blogger paling pantas link entry
Tarikh tutup: Sehingga 27/3/2012 
Blog anda akan di listkan didalam sidebar BLOGLIST APRIL sebelah kanan blog
Hanya kekal sehingga hujung bulan April 2012 sahaja. 

okey now aku nak citer serba skit mengenai blog aku

blog aku nie adalah about hidup aku sendiri...ape yang aku jalani sepanjang blog nie hidup dan aku masih bernyawa..segala suka duka aku akan aku coretkan disini..mmg blog aku nie bukan blog informasi..tapi blog aku adalah blog peribadi dan tempat aku meluahkan perasaan dan menconteng mengikut kreativiti aku...


So dengan itu AKU ISYTIHARKAN AKU JOIN SEGMEN BLOG HAZWAN HAIRY