Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# very sweet couple.... :)
Monday, March 26, 2012 / permalink
Hye allz
hehehe okey ari nie aku nak share1 video..
sweet giler la...
video nie asalnya kawan aku NURUL HAZWANI
yang share kat wall fb dye...
ktorg tgk ramai2 dalam bilik..
hehhee aku suke sgt...

**agak2 aku dapat x macm nie nnt**


awal : Sharifah Norazean Syed Mahadzir sudikah awak menjadi yang halal buat saya
**Sangat2 sweet time nie..scha sampai xterkata2 n xtau nak jawab apa...**

**Saat2 Scha terima lamaran jejaka tampan Ahmad Awaluddin Ashaari**


Awal meluahkan perasaannya sampai menitiskan air mata..
awal mberi tahu scha sering bertanya bilakah dia akan melamar scha
untuk menjadi isterinya..dan semalam 25/3/2012 adalah tarikhnya..
sidang media akan diadakan pada 27/3/2012 nie...omg xsabar nak tgu..
awal menghadiahkan scha teaddy bear yang sangat besar..
bestnyeee.... **hubby saye nak besar mcm nie....**
hehehehe sangat romantik pasangan nie kan...

jom kite tgk video penuh saat Awal melamar Scha
Sangat2 Sweet...i love it....