Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# Buzy Giler..
Monday, July 30, 2012 / permalink
Hye allz...wahhh dah berhabuk pulak blog aku niey..huhuhu lame dibiarkan begitu sahaja..maapp ye cynta atyku..aku xsempat nak mengupdate..busy sangt ngn tugasan yang menimbun2..
now aku da mula study balik sebagai student SEMESTER 5 okey..hehehe diam x diam tingal lgi kurang daripada stahun untuk aku menggenggam diploma..insya allah kalau xda aral melintang.. bulan 6 tahun depan tamatlah pengajian aku sebagai pelajar diploma.. alhamdulillah..

okey now focus towk sem 5 dulu..byk giler nak kena wat nie..
now aku bukan je manage 1 blog..tp 2 blog..satu lagi webblog untuk group aku..
weblog tu under subject visitor intepretation subject..
pastu nak kena manage 1 expediton yang memakan belanja hampir 1000 ringgit..
** kopak duit aku weyh *
huhuhu....banyak lagi benda nak kena buat..sumpah penat gila..
esok ade presentation plak..OMG...

okey la nak fokus wat webblog pulak,..
t aku update lagi okey...