Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

1 Talking Time
# Salahkah Aku Merindui Dirimu :"(
Thursday, November 22, 2012 / permalink
Petang2 nie aku hanya ditemani air mata yang deras mengalir dari kelopak mata..Ya Allah..Aku amat merindui dirinya...Adakah dia juga merindui diriku..Tiba2 teringat kenangan percutian kami bersama.. Rindukan senyumannya..gelak tawanya..senda guraunya...Aku tak tau apa yang harus aku lakukan Kini..Aku hanya inginkan dirinya berada disisi aku sekarang..Aku terlalu merinduinya.... :'(

Semasa 1st Time Jumpe



my hubby bella n wan 


xde game sangat men merry go round pn jadi la


tgh tunggu turn nak naik roller coaster

missedd that momment so much...
nie plak mase 2nd meet.. rindunye


suke pic nie sgt2


dekat lobby 1st world


depan 1st world

bila tgk gambar2 kenangan terasa rindu sangat2 kat my hubby..xterkata mcm mana rindu tu...aku sayang dia sangat2..aku xnak kehilangan dia..mungkin ada kesilapan yang telah aku lakukan..aku ingin mohon maaf kepadanya...aku rindukan dia..sangat2 rindukan dia...Salahkah aku merindui insan yang telah bertakhta dalam hati aku selama hampir 5tahun..Salahkah aku merindui dirimu yang jauh disana..aku sangat2 merindui mu sayang... :'(


..:aku cinta dan sayang dia dikala hidup dan matiku..aku perlukan dia dunia akhirat:..