Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

5 Talking Time
# Cuti2 Malaysia Dengan Exam Akuh.... :)
Monday, December 10, 2012 / permalink
Hye allz...Huh akhirnye ary nie dapat gak update bloggie aku neyh..
sowie..b4 diz xde citew yang nak diceritakan...
sepanjang bulan nie aku ta pena lekat kat umah..bz manjang..

28-30 aku g PD
3-5 aku g TELUK BATIK
7-9 aku g JAYBEE...
cuti2 Malaysia betol kan..hehehe

kat teluk batik n pd xsempat nak snap2 gambar..
banyak gambar kat jaybee jew..hihi

aku just nak share pic2 jew kat cnie.. xtaw nak stoly ape..hihihi

hehehe okey sampai2 tu pic xbnyk agy...
Kami 2 family trus g Danga Bay..hehe saje habiskan mase...


Then lepas g Danga Bay..
Kitorg g Makan lak..kat Singgah Selalu...hehhe boley tahan la..

Berselera betul spupu aku makan ketam..hihihi..

hehe then kitorg trus g check in hotel..

Keesokkan harinya kitorg menuju ke LEGOLAND...
semasa menunggu masa untuk breakfast n menuju ke LEGOLAND smpt agy aku snap2 pic
menggunakan NIKON DSLR ku.. :)

anak buah aku excited untuk pergi ke LEGOLAND...hehehe

then 2 kereta digunakan untuk menuju ke LEGOLAND...
sementara menunggu sebuah kereta lagi tiba..
aku n spupu aku bersama nasya pegi beli tiket dulu...

pantang nampak kamera..trus ade je gayenye nasya nie.. :)

penat gak la beratur nak beli tiket nasib la sekejap je kan..pas beli tiket
k.long n lain2 lom tibe g..so waiting lagi....
sempat agy aku snap pic nie...

7 adults + 1 children...

then k.long sampai tros masok...fuhh ramai giler org kat cne..
nak bratur satu games tu ambik mase 1jam...
mule2 kami boating dulu..aku,spupu aku..acha naik satu boat..
acha g benti depan replika lego yang pancut air...
menyebabkan kami basah...!!! grrr...haha
pastu kitorg g tgu turn naik solero shoots..
acha sendiri nak naik..
org lain mnjerit2 tp dye bantai gelak..geli perut katenye..
lepas tu kami g tgk 4D movie lak...
Then kitorg g naik roler coaster
acha yang mrengek2 nak naik
dye sangatlah berani budaknye..hehehe...

after penat2 kat dalam legoland tu..perut pn rase lapor
kitorg sume g makan kat
THE MANHATTAN FISH MARKET
hehe setelah kenyang..kami semua menuju pula ke
JOHOR PREMIUM OUTLETS
hehehe lame gak lar shopping kat sane
semua berpecah..hehehe
and kbtulan mase tu ulang tahun pertama JPO
so ade la persembahan kat stage tu..
ade persembahan api..
hehehe nie la salah satu pic persembahan aku amik

hoh akak n abg api..hahaha...

b4 balik tu sempat la tgkp pic spupu aku yang sakan bershopping..

hohoho masing2 skan nampaknya

then trus balik ke pusat bandar jaybee..
balik hotel la ape lagi..
balik trus cari dinner..
malam tu makan asam pedas...
sdap gak...


Keesokkan harinye..
masa untuk pulang ke KUALA LUMPUR...
sblm blik acara wajib...
acha cium tgn nenek n auntie2

xp ta blik trus..mnyinggah banyak tempat..
start from BATU PAHAT...MUAR...N MELAKA (semua request dari makcik)
mule2 g makan kat ikan bakar kat umpai~pernu
lepas tu g naik cruise lak..hehehe..
nie da kali ke brape da naik..so xfokus cgt la..
just snapping..
hehehe...like cgttt




Hehehe So Happy...
Okeyh about my exam..alhamdulillah...
I GOT IT!!
Sasaran tak tersasar...
Semuanya BAIK.....
Walau macam2 dugaan aku terpaksa tempuh..
aku bjaya jugak harunginya
berapa dapat???
xbyk...3 point sumtin2 jew...haha
lepas dari sasaran la...
hehehe...
Alhamdulillah...sampai SEMESTER 5 nie xde yang repeat...
n sem depan..adalah FINAL SEM..
so bz la ngn FINAL PROJECT..

about aku ngan dye???
hehehe sume okey2 jew...
xde pape pn..mesti plik kan dah xde pic dye..
saje je buang...lalalala
(dalam hati xsape tau)