Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

2 Talking Time
# I'm One Of The Lucky Person
Monday, December 17, 2012 / permalink
Hye allz okey malm nie aku na share something yg agak mngembirakan..

korang kenal x dye nie..


woopz2 nie bukan pakwe saye yea...ini lah dye abg Retis..hik2
Abg Blogger Yang Top... :) 

oit2 korang mesti pena tgk aku post header blog nie kan


aku ade join dye nye contest ary tu..

http://nurzulaihaziz.blogspot.com/2012/11/contest-kalender-2013-eksklusif.html

n tadi aku da check dah dye punye keputusan...


okey i win... walaupun no.5...tp tetap top 10..hehe
pastu aku saje je la stalker blog abg hairy neyh...
nak tau ape aku jumpe


Wahhh xsangke aku tersenarai dalam bloglist abg hairy...
hehe thanx abg sb sudi jenguk blog yg xseberapa nie..

haaa korang nak tau x sbnarnye abg hairy nie da banyak kali gak la masok megazine taw!
xcaye??? jom tgk




Majalah Remaja 15 Mei 2012


Majalah Intrend Bulan Julai

Haaa yang nie paling latest


UTUSAN MALAYSIA 10 DISEMBER 2012

Abg Hairy nie mmg terbaek larh..
idola aku lam dunia blogger niey...
hehehe thanx abg hairy cz be my inspiration..
sumpah best bace blog dye... :)

korang nak bace gak? ley klik kat SINI