Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

1 Talking Time
# New for me :)
Wednesday, January 2, 2013 / permalink
Hye allz
ahahh..baru ary nie rase nak hapdate
pasal something yang hampir 2mingggu aku gunakan
hehehe ape dye
okey bnda nie aku gunakan duit gaji aku mase keje sbulan,elaun praktikal
dan duit simpanan sepanjang pengkuliahan aku di semester 5..
alhamdulillah berkat aku menyimpan dapat aku beli bnde nie..
walaupun tak seberapa..tp aku bersyukur dapat gak aku beli
ngan duit aku sendiri...
ape ye yang aku beli..
:)
hehehe malu la...bnda biase2 jew..hikhik
tapi sangat berguna...

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
\/


Okey ini lah dye...
SAMSUNG GALAXY TAB 2, 10.1
:)

lepas nie aku boley berblogging any tyme...kenapa??
haaa tgk nie...


Application Blogger telah aku download dekat Tab Aku :)
so dimana ada internet..di situ aku boleh berblogging :)
happy sangat...

n nie pulak antara application yang ada dalam tab aku..


ahaaa just a simple application
xnak la application yang memberatkan tab aku nie..
hehehe :)

okey nak g berbahagia ngn my sayang..i love you sweetheart :)