Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

5 Talking Time
# Pencarian Sponsor Untuk GA akan datang
Saturday, January 12, 2013 / permalink



Hai semua.. saya nak buat satu giveaway sempena Hari Ulang Tahun Hari Jadi saya yang ke-23.. Untuk semua yang singgah blog yang buruk ini tanda terima kasihlah ..  Saya nak cari sponsor.. Tak kisahlah korang nak sponsor apa pun.. Saya terima..

jadi,untuk first step,saya nak cari sponsor dulu lah untuk giveaway tu .
saya suggest kan korang untuk sponsor benda-benda macam ni ( kalau nak sponsor yang lain2 pn boleh ) :

  • edit blog
  • reload (hotlink/celcom/digi)
  • contact lense
  • baju/skirt
  • shawl/pashmina
  • sewa ruang iklan di blog korang
  • Doodle
  • Edit Blog


okay.korang boleh pilih korang nak bagi apa.
sponsor bukan setakat sponsor je ya.

kelebihan menjadi sponsor untuk GA ni :


  • saya akan suruh joiners like fan page korang(kalau ada)
  • saya akan suruh joiners follow blog korang
  • boleh tingkatkan blog traffic korang
  • amacam ?ada yang berminat tak ?
sesiapa yang berminat,boleh terus contact saya melalui 

princesscemot@yahoo.com ( yahoo ) 
juecutegurl@gmail.com ( gmail )

harap ada yang sudi beri respond yer.. Saya tunggu ! : )