Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

2 Talking Time
# "2nd year Ohsem Anniversary Aku cuma seorang kulikutif !!! Give away"
Sunday, February 24, 2013 / permalink




Hye allz
ahaks tadi aku jenjalan kat blog abg retis tuh...
xtau sape??? ala abg owner blog HAZWAN HAIRY tuh... :)
hehehe ternampak GA yang dye join tu..
aku pn trase ingin mencuba nasib jugak :)

okey straight to the point...
GA nie adalah anjuran ABG REMY HAZZA


comel kan banner dye...suke sangat... : )

okey syarat2 nye tersangatlah SIMPLE okey..SIMPLE..

  1. terbuka kepada semua pembaca yang sudi singgah kat blog remy hazza nie
  2. follow blog remyhazza-satuperjalanan.blogspot.com (yg nie wajib ler...kalau dah follow itu lagi senang... )
  3. kalau sudi like FB fanpages blog remy atau google+ remy ( tak paksa )
  4. buatkan satu entry yg bertajuk "2nd year Ohsem Anniversary Aku cuma seorang kulikutif !!! Give away"
  5. copy banner kat atas dan tampalkan dlm entry tu.
  6. Ajak lah sahabat kenkawan semua utk join segmen nie
  7. Kemudian, tinggalkan link entry kenkawan semua kat bhgn komen entry nie tau !!!! senang remy nak jejak nanti......
  8. Tarikh akhir segmen nie akan ditutup pada pukul 2359 hrs pada 28 February 2013....(sebulan)



Ahahhhh sume syarat2 telah dipenuhi...
xcaye ea...meh tgk bukti



FOLLOW BLOG n G+


FANPAGE :) dah Liked :)

okey entry dah siap..tajuk dah buh..sume da susun kiut miut...
okeyh dengan hasil idea sendiri SAYA JOIN GA by REMY HAZZA :)