Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# ♥♥ Setialah Pada Janji ♥♥
Thursday, February 14, 2013 / permalink


Hye allz..
Malam nie nak review lagu baru..
hehe okey biey aku skunk nie dah dapat lagu baru
suke sangat lagu nie..banyak makna..
okey tajuk lagu nie adalah

~SETIALAH PADA JANJI~
by PUTEH

ade kisah kenapa aku suka lagu nie..

Sebenarnya bila dengar lagu nie..aku rase rindu sangat2 kat seseorang..kat sape??? haaaa??? mesti korang sume penasaran kan..kat sape ea..ade la org tu..namanya biarlah rahsia..siapa yang rapat ngn aku tau la siapa..kenapa aku x bagi tahu siapa..adalah sebabnya.. insya-allah akan aku beritahu..tapi aku rasa ada yang tahu.. :) cume skrg aku rase lebih baik xpya view siapasebabnye xsemua orang suka kita bahagia..bila orang nampak kita bahagiapasti mereka akan sedaya upaya nak bagi kita kecewa... cukuplah aku perkenalkan diadengan nama "imamku" kerana aku inginkan dia menjadi "imamku" sehingga akhir hayat

Jom Same2 Kite Hayati Lagu Nie :)


P/S : KLIK SINI JANGAN KETINGGALAN UNTUK SERTAI GA INI YE :)