Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# Alhamdulillah
Tuesday, April 23, 2013 / permalink




Alhamdulillah...again menang lagi GA...

1st dari GA by Alja


Photobucket


Tada cakap kosong punya..hihihihi
alhamdulillah..kali ke 2 dapat hadiah baju..
b4 diz dapat multipurpose dress
kali nie dapat peplum lak..
toceh2...

okey baru tadi nampak lagi satu keputusan
menang lagi..kali nie dari segmen


keputusannya


haaa aku pny yang no 90 tu..
mane aku tau..moh tgk dye nye list lak


haaa no.90 tu link blog aku
hehehe alhamdulillah...
kepada penganjur..
aku nak ucap terima kasih banyak2..
sb sudi pilih aku as one of the winner
okey la stop dulu..hihihihi


SURAT CINTA :

Esok ade dinner terakhir dengan kawan2.. YEAY!!! lagi 3hari aku akan tamatkan pengajian dan akan bergelar siswazah.. aku akan menggenggam segulung DIPLOMA..kemudian akan menyambung pelajaran ke peringkat IJAZAH pula.. Amin.