Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# Sudah & Belum Selesai
Monday, April 15, 2013 / permalink




Hye allz
huh...penatnye...tapi..aku happy sangat...
ape yang aku happy??
shhh...diammm jgn ckp kuat2..
t orang len dga..
hehehe...okey la..okey la...
Akhirnya aku temui CINTA hati aku..



hah!! dengan siapa???
betul la kata2 nie..


sungguh menakjubkan..
akhirnya aku dan CINTA HATI aku bersatu..
dan harapan aku dengan hubungan nie..
semoga hubungan ini akan kekal 
" SAMPAI HUJUNG NYAWA "

TAPI!!!!
ade satu perkara yang belum selesai..
ape dye???


huh... skrg aku dah final sem..
thats means..lagi beberapa hari je..
aku akan tamatkan pengajian aku..
lepas nie aku akan memperoleh DIPLOMA.. :)
Ya Allah...xsabarnye...
walaupun terlalu banyak dugaan..
tapi dugaan lebih hebat aku akan hadapi di luar sana..
dan Insya-Allah aku akan sambung pengajian aku..
ke peringkat IJAZAH pula..Amin... 

okey la aku stop dulu k.
nak siap mandi..then study..