Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# 1st Giveaway By Tampawan Here
Friday, May 3, 2013 / permalink




Syarat-Syarat Penyertaan
    1.Like fanpage saya sini
    2.Rakyat Malaysia 
    3.Perempuan sahaja
    4.Buat satu entry bertajuk '1st Giveaway By Tampawan Here'
    5.Letak banner di atas dan letakkan dekat entry kemudian buat backlink semula ke entry ini
    6.Letak link entry korang dekat komen 
    7.Follow blog saya dan fanpage saya sini

    
Follow Blog Sponsor
    
Nad,Vee Wong,Aeril,Mojat 

Like Pages & Follow Twitter & Subscribe Facebook

   Like page:Sini,Sini,sini,Sini

Senarai Hadiah

1.shawl satin by Tampawan here(seorang pemenang)
2.pin bunga comel by Nad(2 pemenang)
3.2 cursor by Mojat (2 pemenang)
4.RM3 kredit by Vee (seorang pemenang)
5.Review blog by Aeril(5 pemenang)
Jumlah pemenang 11 orang kalau dah cukup sebelas automatik GA ditutup!!(amaran sapa cepat dia dapat
Hadiah akan bertambah jika ada blogger yang mahu sponser lebih sikit(amal jariah)
Cara Pemilihan Pemenang
   1.cabutan bertuah
   2.blog tercantik
  
Tarikh Penyertaan
 
Tarikh : 3 Mei sehingga 5 Mei (dua hari sahaja )
  
Credit

Terima kasih kepada sponsor dan Kak Ain kerana segala yang ada disini saya rujuk kakak(termasuk blockquote) hehhe
 
sponsor nak join???digalakkan :) 
check link anda ada disini kalau xde bagi tahu dekat saya kat ruangan komen
Senarai peserta giveaway 



SYARAT DAH PENUHI..SAYE JOINED :)