Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

1 Talking Time
# Beli Permata Untuk Isteri ????
Sunday, May 19, 2013 / permalink


ops2..bukan kene beli tauuu

hanya berikan @ nyanyikan lagu ini untuk pasangan anda je.. :)


okey oldies sikit..
byk yang share lagu2 baru semua kan..
lame x mengupdate blog tibe2 update lagu yang penuh makna
okey lagu nie penah diberikan kepadaku oleh insan yang amat ku cintai
**sayang kamu sangat2 cynta hati** ~okey gedix kejap..

bile aku dengar lagu nie balik..
hati aku rasa sayu sangat2..
rindu sangat2 kat dye...
xsabar nak jumpe cinta hatiku...



Xcaye cer dengar dan hayati lagu nie..serius..terlalu bermakna..

urm sedih pulak skrg nie..
21hb nie aku akan fly..
fly kemana..??
ke satu tempat yang amat2 jauh..
**jauh la sangat kan**
hehehe..tp yang penting..i will always for him
kemana destinasi aku?? akan aku update nanti..
serius dah makin rindu kat my MM tu...
huk2..MM i missed you so much my dear...
now MM asyik bz je..xpe la aku phm dye keje.. :)

okey lar stop dulu..will update again ASAP

Nota Cinta : Missed my MM so Much..