Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# 2 Bulan.. Aku Bahagia
Tuesday, July 30, 2013 / permalink




Hye allz, lame da aq x menconteng2 kat blog kesayangan aku nie kan..
hihi bukan ape.. sejak akhir2 nie aku sibuk sangat..
sekarang aku da keje.. ( keje sementara je... lepas nie nak sambung degree pulak.. )
alhamdulillah pejam celik pejam celik dah 2bulan keje..
but baru 1 bulan PERMANENT STAFF..
hari nie 30 JULAI 2013, gaji pertaman ( lepas jadi permanent staff ) da masok
hehe walaupun masih baru.. tp semua supervisor / kawan2
xpnh bezakan antara yang lama dan baru...
dan Alhamdulillah jugak aku telah dinaikkan pangkat..
Amin...

Aku sangat2 bahagia dengan life aku sekarang..
life yang penuh dengan kawan2.. kerja.. dan masa depan..
happy sangat2..hehe..
skrg nie da ade duit sendiri..so nak bli ape boleh..
xperlu nak pk org lain..hehehe...

CINTA??? cinta itu sangat menyakitkan..
so xperlu PK....
bak kate supervisor aku...
" ko xpyah pk dy dh..ko dah ade keje..dah ade duit sendiri.."
mmg xdinafikan..kenangan bersama dia sentiasa bermain difikiran..
tapi apakan daya..jodoh xberpanjangan..
hati & cinta aku kuat untuk dia...
mmg aku suka berkawan..
kalau nak dikirakan..mmg ramai kawan2..
aku lebih suka berkawan dengan lelaki berbanding perempuan..
sbbnya??? 1 day u allz will know WHY...

okeyla time for sleep..sok keje..
sok masuk kul 9...
lusa masok kul 7...
rabak mate tuhhhh....