Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# Masa Berganti Masa
Monday, December 9, 2013 / permalink



Hye allz
lame lak xmenconteng kat blog aku nie kan..
bukan ape agak kemalasan skit nak on9 kat laptop skrg..
fokus keje n on9 fb pn dari hp je..
cakap pasal hp jum kite check it out... 


okey b4 diz aku ade pakai Galaxy Wonder nie.. tp xlame aku bersamanya
hp nie dicuri mse locker aku kne pecah...
mmg sakit aty gak mase tu...then aku cume pakai


Blackberry curve 8520 yang sudah pn minta nyawa jugak..
huhu xpe bertahan lagi smpai skrg..
disebabkan xnak menyeksa encik BB nie...
aku beli satu fon... (fon murah je...)


Nokia Asha 210.. dgn hp nie aku dpt gak on9 fb n whatsapp...
hp nie masih dalam keadaan sihat walafiat..
dgn hp nie jgk la aku dan dia bersatu kembali dengan si Dia...

Hari berganti hari..
Masa berganti masa...
setelah hampir 6bulan aku bekerja..
aku pn beli satu hp baru...
secara cash..then utk topup pn xmembebankan...
HP ape????



Tadaaaaaa... GALAXY NOTE 3...

Alhamdulillah...dengan titik peluh sendiri aku dpt keluarkannya..
now target utk simpan duit nak bli something..
something yang sangat2 bermakna dalam hidup aku..
ape dia??tgu dan lihat.... happy sangat..