Welcome to JueStoRyBoaRd, here you will find my life story. Sometimes,I also some facts. Do not forget about my Mr.Right. You may ask me anything.. I will reply A.S.A.P
- Zulaiha.

0 Talking Time
# Semuanya Penting Lah!!
Friday, August 21, 2015 / permalink



Haiiiiii semuaaaaaaaaa...lama pulak xhapdate blog kan... hehehe.. yela skrg dah mngorak langkah kehadapan lagi... now aq otw menghabiskan pengajian aku... kalau dulu aku gigih nak habiskan diploma aku.. now aq otw habiskan Degree aku.. walaupun degree aku nie bukan la dari UITM UUM UMS USM ke mane lah tapi dari POLITEKNIK.. aku ttp bersyukur.. aku tetap graduan.. :) and one more thing InsyaAllah Politeknik akan dinaik taraf jadi Universiti Politeknik :) Antara program untuk Degree Politeknik yang ditawarkan xbanyak pn..masih limited..xsemua Politeknik ade tawarkan Degree programme... :)  program2 yang ada cume :-

  1. Sarjana Muda Sains (Kepujian) Pengurusan Pelancongan Dan Hospitaliti Antarabangsa
  2. Sarjana Muda Reka Bentuk Komunikasi Visual Dan Media Baharu Dengan Kepujian
  3. Sarjana Muda Teknologi Kejuruteraan Awam Dengan Kepujian
  4. Sarjana Muda Teknologi Pengurusan Fasiliti Dengan Kepujian
  5. Sarjana Muda Pentadbiran Perniagaan (Kepujian) Pemasaran
  6. Sarjana Muda Teknologi Kejuruteraan (Elektronik Perubatan) Dengan Kepujian
  7. Sarjana Muda Teknologi Kejuruteraan Pembuatan (Pengurusan Rangkaian Bekalan) Dengan Kepujian
  8. Sarjana Muda Teknologi Kejuruteraan Pembuatan (Reka Bentuk Automotif) Dengan Kepujian

Okey apa kaitan citer atas nie dengan tajuk aku adalah.. dalam masa 2 tahun lagi aku akan grad.. aku akan peroleh segulung ijazah pula... aku akan hargai sekeping kertas itu yang akan bersama2 aku untuk mengatur hidup kat lua sane tu kan.. :) ia amat penting untuk aku...

apa lagi aku akan hargai ea.... 


okey handphone atas nie pun aku akan hargai.. KENAPA??? sebabnya handphone nie la yang aku beli guna duit hasil titik peluh aku slama 2 tahun aku bekerja...alhamdulillah sampai sekarang masih berjasa.. sihat2 je dye...

lagi apa ya yang aku nak jaga baik2... ha!!! satu lagi... 



Taraaaa... ini la bndanya... hadiah dari mama n ayah... tenkiu... dah lama aku request dslr.. tp aq xdpt dslr yang gabak besau tu... aku dapat yang comey ckit..but lagi canggih.. Olympus model E-PL5... mngkin mama n ayah aku da nampak minat anak dye sorang nie..apa yang best camera nie adalah...

  • Gambar memang cantik lah..4sure more cantik kan..
  • dye punya screen tu touch screen... :) mcm hp lak ase
  • pastu dye nye skrin kite ley angkat cm kat gambar no.2 tu..
  • n the best part adalah.. gambar2 nie semua leh trus transfer ke hp... gunakan flash air je..
banyak lagi bestnye camera nie... aku memang suke...hehehe

and last but not least..ape lagi yang paling akan aku hargai adalah...

FAMILY

Semua orang ada family kan.. sama macam aku jugak..aku ada family aku.. aku sayang family aku... xkire la family dari sblh ayah mahupun sebelah mak.. semua aku sayang sangat.. Setiap tahun kami pasti akan bertemu dan berkumpul beramai2.. jika ada majlis2 yang diadakan..semua keluarga pasti akan berkumpul...untuk aku... family adalah segalanya...

Okeylah cukup la tu kot..nanti aku akan update lagi ya...Assalamualaikum...